Procedura rejestracji w celu obsługi systemu SENT

Procedura rejestracji w celu obsługi systemu SENT

04.04.2017

W związku z licznymi pytaniami naszych klientów dotyczących sposobu rejestracji na platformie PUESC w celu obsługi systemu SENT, zamieszczamy krótką instrukcję:

KROK 1

Utworzyć własne konto logowania na platformie PUESC:

www.puesc.gov.pl

KROK 2

Następnie na platformie PUESC należy Zarejestrować Osobę Fizyczną (jedną lub kilka osób).

Potwierdzić swoją tożsamość (dowodem osobistym) w najbliższym Urzędzie Celnym oraz uzyskać numer ID SISC osoby fizycznej.

KROK 3

Następnie na platformie PUESC należy Wygenerować niekwalifikowany certyfikat S.C.

KROK 4

Następnie na platformie PUESC należy Zarejestrować Podmiot oraz uzyskać numer ID SISC podmiotu gospodarczego.

KROK 5

Następnie na platformie PUESC należy Ustanowić reprezentację podmiotu dla osób/pracowników, którzy będą obsługiwać SENT.

KONIEC PROCEDURY REJESTRACJI

 
Proponujemy zapoznać się z informacją dotyczącą nowych obowiązków prawnych w zakresie odbioru i transportu olejów odpadowych, a także z ustawą o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów.
 
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdą Państwo również w FAQ SENT.
 W razie pozostałych pytań, w ramach naszych możliwości służymy Państwu pomocą.
 
 
X

Cenimy Twoją prywatność

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies i podobne technologie, które mogą służyć do personalizacji reklam. Szczegóły w naszej polityce prywatności. Dodatkowe informacje tutaj

Pliki cookies wykorzystywane do zapewnienia podstawowych funkcjonalności strony

Pliki cookie używane do monitorowania korzystania z naszej strony i personalizacji reklam

X

Szanowni Klienci!

Od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwane dalej RODO.

W związku z tym chcieliśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu danych osobowych oraz na jakich zasadach odbywa się po 25 maja 2018 r. Poniżej znajdziecie Państwo podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług. Przetwarzamy imiona, nazwiska klientów, PESEL, numer dowodu osobistego, dane adresowe, kontaktowe (telefon i mail).

Kto będzie administratorem Państwa danych?

Administratorami będziemy my – Ran-Dickmar Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnobrzegu, ul. H. Sienkiewicza 145, tel.: 15 823 78 36, email: tarnobrzeg@ran-dickmar.com.pl

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych?

W zakresie danych osobowych klientów podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 RODO, zgodnie z którym dane osobowe są przetwarzane, aby zawierać i realizować umowy, księgować transakcje
i wystawiać faktury.

Dlaczego przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Przetwarzamy dane osobowe dla celów szczegółowo opisanych w naszej Polityce Ochrony Danych Osobowych. W szczególności przetwarzane przez nas dane osobowe służą ulepszaniu standardu obsługi, doskonaleniu oferty dla Klientów, przekazywaniu i kierowaniu informacji marketingowych, utrzymaniu bezpieczeństwa w pomieszczeniach przedsiębiorstwa.

Skąd pochodzą Państwa dane, które przetwarzamy?

Dane osobowe, które przetwarzamy przekazywane są w związku z zawarciem umowy oraz jej podpisaniem. Wykorzystywane są również do wszelkich czynności w kontaktach z Klientami.

Komu przekazujemy zgromadzone dane?

Przetwarzane przez nas dane są przekazywane organom państwowym zgodnie z przepisami prawa oraz celu zadbania o prawnie uzasadnione interesy. Zgromadzone dane osobowe mogą również być przekazane dostawcom i partnerom biznesowym .

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Zgodnie z Polityką Ochrony Danych przechowujemy dane tak długo, aby to było zbieżne z celem przetwarzania oraz prawnie uzasadnionym interesem przedsiębiorstwa.

Jakie Państwo macie prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

1) jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, to ma Pani/Pan prawo do wycofania swojej zgody w każdym czasie, bez wpływu na przetwarzania dokonane przed wycofaniem zgody,

2) prawo żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,

3) prawo żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

4) prawo żądania od Administratora usunięcia niektórych Pani/Pana danych osobowych,

5) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,

6) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,

7) przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,

8) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Więcej na temat praw przysługujących Pani/Panu w związku z przetwarzaniem przez Ran-Dickmar Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnobrzegu Pani/Pana danych osobowych, jak również ewentualnych innych administracyjnych lub cywilnych środków ochrony prawnej, można przeczytać na stronie internetowej pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/132/224

Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej  na adres: ul. H. Sienkiewicza 145, 39-400 Tarnobrzeg

Polityka Cookies

Pliki cookies to niewielkie informacje w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie Użytkownika danej strony internetowej (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy w pamięci smartfona, w zależności od tego, z jakiego urządzenia Użytkownik)

Pliki cookies pozwalają na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji. Nie dokonują żadnych modyfikacji ani zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które jest zainstalowane na urządzeniu.

Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania przez odwiedzających stronę do:

a) anonimowej analizy zachowań Użytkowników strony internetowej;
b) zbierania danych demograficznych o Użytkownikach.

Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies, natomiast Użytkownik ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej.

Oznacza to, że można częściowo ograniczyć lub wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies, może mieć jednak wpływ na niektóre funkcjonalności strony (na przykład niemożliwym może okazać się przejście ścieżki kontaktu poprzez formularz kontaktowy).

Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies są również istotne w kwestii zgody na korzystanie z plików cookies przez stronę  – według przepisów, taka zgoda może zostać wyrażona również poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.

W razie braku wyrażenia takiej zgody można odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies.

Przeglądarki internetowe zapewniają informacje na temat tego, w jaki sposób można odrzucić, usunąć lub zablokować cookies. Poniżej linki do odpowiednich informacji związanych z najbardziej popularnymi przeglądarkami:

·        Google Chrome

·        Mozilla Firefox

·        Safari

·        Opera

Administrator przetwarza dane eksploatacyjne związane z korzystaniem z niniejszej strony internetowej (adres ip, domena) do generowania statystyk pomocnych w jej administrowaniu. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, czyli nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę sklepu internetowego.

Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.

 

 

Prezes Zarządu