Serwis, przegląd i czyszczenie separatorów

Wykonujemy okresowy serwis techniczny separatorów oraz eksploatacyjne przeglądy i czyszczenie separatorów ropopochodnych. Dbanie o idealny stan i niezawodne działanie to podstawa, dlatego warto zdecydować się na taki sposób pielęgnacji. Przegląd oraz serwis separatorów realizujemy z wykorzystaniem nowoczesnego zaplecza technicznego, dysponując stosownymi uprawnieniami, a także wiedzą i doświadczeniem.
Usługa czyszczenia separatorów ropopochodnych jest wykonywana metodą mycia hydrodynamicznego-wysokociśnieniowego.

Profesjonalny serwis separatorów

Zapraszamy do korzystania z naszych usług w zakresie okresowego serwisu separatorów, zapewniającego utrzymanie urządzeń w optymalnym stanie technicznym. Oferta obejmuje regularne przeglądy, konserwację oraz ewentualne naprawy. W ramach serwisu separatorów przeprowadzamy kontrole techniczne, czyszczenie oraz usuwanie substancji ropopochodnych, co pozwala na zachowanie ich sprawności i bezpieczeństwa działania. Dzięki temu ryzyko awarii zostaje zminimalizowane, a żywotność przedłużona.

Przegląd separatorów – zapewnij sprawne funkcjonowanie swoim urządzeniom

Interesuje Cię przegląd separatorów? To kompleksowe sprawdzenie techniczne oraz ocena stanu separatorów przeprowadzane przez profesjonalistów. Przegląd obejmuje szczegółową analizę każdego elementu separatora, identyfikację ewentualnych usterek lub zużycia, a także podejmowanie odpowiednich działań naprawczych lub konserwacyjnych w celu zapewnienia dalszej efektywności i bezpieczeństwa pracy urządzenia.

Wysokojakościowe czyszczenie separatorów ropopochodnych

Czyszczenie separatorów oraz odbiór odpadów niebezpiecznych powstających podczas wykonywania usługi realizujemy z wykorzystaniem nowoczesnego zaplecza technicznego. Oznacza to specjalistyczne pojazdy ciśnieniowe WUKO z systemem recyklingu, oraz cysterny asenizacyjne, przystosowane do ekologicznego i bezpiecznego przemieszczania ładunków określonych przepisami ADR jako materiały niebezpieczne. Użycie nowoczesnych technologii to skuteczny sposób, który sprawia, że w ramach czyszczenia separatorów ropopochodnych usuwane są nawet głęboko ukryte zanieczyszczenia.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty czyszczenia separatorów ropopochodnych i profesjonalnych przeglądów. Gwarantujemy najwyższe zadowolenie!

Skuteczne czyszczenie separatorów ropopochodnych

Czyszczenie separatorów to proces usuwania nagromadzonych zanieczyszczeń i osadów z wnętrza urządzenia, mający na celu przywrócenie jego pełnej wydajności i działania. Dla klientów oznacza to zapewnienie, że ich separator jest wolny od wszelkich substancji, co skutkuje poprawą efektywności i bezpieczeństwa jego pracy.

 

 
X

Cenimy Twoją prywatność

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies i podobne technologie, które mogą służyć do personalizacji reklam. Szczegóły w naszej polityce prywatności. Dodatkowe informacje tutaj

Pliki cookies wykorzystywane do zapewnienia podstawowych funkcjonalności strony

Pliki cookie używane do monitorowania korzystania z naszej strony i personalizacji reklam

X

Klauzula informacyjna RODO

1. Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Ran–Dickmar sp. z o.o. z siedzibą przy ul. H. Sienkiewicza 145, 39-400 Tarnobrzeg, wpisana do KRS pod numerem 0000123456, NIP: 8671000000.

2. Dane kontaktowe

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się:

  • pisemnie: ul. H. Sienkiewicza 145, 39-400 Tarnobrzeg,
  • e-mail: ran-dickmar@ran-dickmar.com.pl.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania

Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu:

  • zawarcia i realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wypełnienia obowiązków prawnych (np. podatkowych, rachunkowych) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  • realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), takich jak:
    • obsługa kontaktu z klientami,
    • zapewnienie bezpieczeństwa (np. monitoring wizyjny),
    • dochodzenie roszczeń,
    • marketing własnych usług.

4. Kategoria przetwarzanych danych

Przetwarzamy dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL, NIP, adres), dane kontaktowe (telefon, e-mail) oraz dane wymagane do realizacji umowy lub obowiązków ustawowych (np. numer dowodu, dane księgowe).

5. Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być:

  • podmioty wspierające nas w obsłudze prawnej, księgowej, IT (na podstawie umów powierzenia),
  • instytucje uprawnione na mocy przepisów prawa (np. US, ZUS),
  • operatorzy pocztowi i kurierzy,
  • banki i firmy ubezpieczeniowe – w związku z rozliczeniami.

6. Przekazywanie danych poza EOG

Jeżeli w ramach korzystania z narzędzi elektronicznych dane są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA – Google, Microsoft), odbywa się to na podstawie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską (art. 46 RODO).

7. Okres przechowywania danych

Dane będą przechowywane przez czas trwania umowy oraz przez okres niezbędny do:

  • realizacji obowiązków prawnych (np. przechowywanie dokumentów księgowych przez 5 lat),
  • obrony lub dochodzenia roszczeń (do 6 lat),
  • w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania.

8. Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Państwu prawo do:

  • dostępu do danych i uzyskania ich kopii (art. 15 RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 RODO),
  • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym” – art. 17 RODO),
  • ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
  • przenoszenia danych (art. 20 RODO),
  • niesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO),
  • cofnięcia zgody – jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl).

9. Dobrowolność podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.

 

Polityka Cookies

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookies. Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu użytkownika (komputerze, smartfonie, tablecie) w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz optymalizacji korzystania z niej.

1.  Rodzaje stosowanych plików cookies

Na stronie mogą być stosowane następujące typy cookies:

  • Niezbędne – umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie strony (np. nawigacja, logowanie, formularze),
  • Analityczne – pozwalają na zbieranie statystycznych informacji o sposobie korzystania z witryny (np. Google Analytics),
  • Funkcjonalne – umożliwiają zapamiętanie wybranych ustawień przez użytkownika,
  • Marketingowe – umożliwiają personalizowanie treści reklamowych (np. Google Ads, Meta/Facebook Pixel). 

Cookies analityczne i marketingowe są stosowane wyłącznie po uzyskaniu zgody użytkownika wyrażonej za pomocą widocznego na stronie banera cookies.

2. Podmioty trzecie

W zależności od ustawień strony, pliki cookies mogą być instalowane również przez naszych partnerów zewnętrznych, w tym:

  • Google Ireland Limited (Google Analytics, Google Ads),
  • Meta Platforms Ireland Limited (Facebook Pixel),
  • Inni dostawcy usług marketingowych i analitycznych.

3. Okres przechowywania cookies

Okres przechowywania plików cookies zależy od ich rodzaju – cookies sesyjne wygasają po zamknięciu przeglądarki, a trwałe mogą być przechowywane przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.

4. Zgoda na cookies

Przy pierwszej wizycie na stronie wyświetlany jest baner cookies umożliwiający:

  • akceptację wszystkich cookies,
  • odrzucenie cookies nieniezbędnych,
  • dokonanie szczegółowych ustawień.

Zgoda może być w każdej chwili cofnięta lub zmieniona za pomocą ustawień cookies dostępnych w stopce strony lub poprzez ustawienia przeglądarki.

5. Zarządzanie plikami cookies

Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć pliki cookies lub zmienić ustawienia ich obsługi w swojej przeglądarce internetowej. Ograniczenie stosowania plików cookies może jednak wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony.

6.  Przetwarzanie danych z cookies

Dane zbierane przy użyciu cookies (np. adres IP, dane przeglądarki, lokalizacja) mogą być przetwarzane w celach statystycznych lub marketingowych, wyłącznie na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W przypadku plików niezbędnych podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

Prezes Zarządu